Du får komma på ngt

Nu ska jag städa mitt rum, sen ska jag duscha, sen ska jag klä på mig, sen ska jag fixa mitt hår, sen ska jag måla mina naglar, sen ska jag packa min skolväska (a), sen ska jag ut, sen ska jag gå in igen efter ca 7 minuter, sen ska jag sjunga för min katt som fyller år, sen ska jag borsta tänderna, sen ska jag ladda min mobil, sen ska jag lägga mig i min säng, sen ska jag sätta på en film, sen ska jag ligga och deppa och glo rätt upp i taket tills det är dags för skola. Ifall någon undra :*

Kommentarer
Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :)



Om inte: Ska du göra något roligt i helgen? Kramar!

2011-08-25 12:45:48
URL: http://Sannalitens.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0