:[

Hejj! blev inge stan idag -_- för min DUMMA SYSTER som jag älskar sk*t mke(NOOOOTTTT!!!!!!!! inte kunde dit idag för HON skulle till HENNES J*VLA POJKVÄN! o___o I HATE YOU SYRRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :_: iaf!!
hoppas hon ser detta! men har iaf mke MONEH nue! :D så ska shoppa shoppa SHUPPA!! ;d hihihii konstig jag är idag xD
men IAF!! jag hatar dig fof syrran mm jalla va gör ni då ^-^
själv tittar jag på tv och smsar med NÅGRA KOMPISAR (A) huppash MONGE LESA MIIN BLOG! :D FÖR DÅ JAG BLI GLAD!! : ] yes ;D aja ska GITTA nu BAI!
poss på er vem ni nu än är. <33333

btw! ni vill se mitt fula ansikt? ofC!
här har ni en bhoto ^^




OM NI MUBBAS JAG KUMMER ME SKJOT VAPPEN ^~^

Kommentarer
amelie och malin

Ha en bra kväll!

kram

2011-08-15 23:16:49
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/
Karina

Nej vad söt du är! :o

2011-08-16 19:17:46
URL: http://fiiskface.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0