F*N :[

Hejj!

ska snart sova är trött XD ska till tandläkaren imoron ÅÅÅÅH!
fast som tur så ska Emelie följa med :D! sen efter ska vi till någon resturang ;D (A) då blir de bilder imon ^^
någon som har bdb eller imvu..?
btw såg en Jääättee bra film idag xD den heter ''Just go with it''
jag fattade inte hela för jag satt typ och smsa och msn men Danny eller vad nu killen heter träffar en tjej som haan blir kär i och han har en exfru oxå sen åker de till
hawaii och då händer de massa saker typ xD wow har börjat skriva långa inlägg :D *happy fejs*
Ochh ska oxå köpa ny mobil :D pallar inte med iphone 4 nu.. ska köpa en ZTE Blade ^_^
snart börjar skolan öööööö! :(
jag är gaaannsskka trött vet ni haha XD men aja ska gå nu och fixa mig och sova btw någon som vet en bra film på bio..? men mmmmm ska gå nu 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0